förra året, det år som passerade (en årskrönika & flera förlåtelser)

kändes som om jag spenderade hela januari bakis. var trött på ALLT. visste inte vart jag skulle försvinna. bråkade med alla. (förlåt) läste böcker, fotade mat (istället för att äta). satt i köket, tom på ord. tom inuti. kände mig bara som ett skal.
slutade skolan ett tag i februari, tog paus. snodde pengar från mamma, stack till spanien. träffade en man där. jwejilewqrilqw (mental urladdning, förlåt). har inte pratat med honom sen dess. är glad för det. var tillbaka i slutet av månaden, mådde lite bättre då. betoning på lite. gick till skolan. satt i bibblan och spenderade timmar med att läsa poesi (väldigt bra samling). gick på konsert, tydligen. minns ej konserten.
-----------------------------------------------
i mars sprängdes mina skyddsvallar mot omvärlden sönder. grät mest hela tiden. hittar inga bilder.
i april vände det. började läsa svåra texter igen, började känna mig stark igen.
maj var bra. lycklig. började umgås med andra människor allt mer, inte bara med kattungarna.
juni, juli, augusti - åkte runt i hemlandet, gick på konserter, var full. var nog mest full hela tiden egentligen (förlåt).
också sommarbilder.
det får räcka. orkar inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: sofia

finns för dig, hjärtat. puss.

2012-01-06 @ 21:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0