?

hade egentligen tänkt skriva ett inlägg med bilder, men hittade inga bilder som passade mina känslor. känner mig ganska avtrubbad.

har suttit på min fasters balkong hela eftermiddagen och rökt upp hennes mans cigg (blev utkickad ur kollektivet, mamma och pappa ville inte ha mig längre). hade i och för sig kunnat visa er utsikten över industriområdet. ganska fin. känns lite som norra storbritannien när man lyssnar på riktigt rå brittisk rock och dricker öl till frukost här. lever livet i en illusion, så att säga. kan visa bilder senare. har även fotat skatorna.

ses snart. har inte så mycket att göra här.


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter riiiktigt skönt. dendär twisten med mamma och pappa händer ibland. du ska se att dom ger sig. tar dig tillbaka med öppna armar. det kan vara svårtibland men kom ihåg att du aldrig är svagare än dina motståndare säger att du är i slutändan<3

2011-05-11 @ 21:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0